Latterkursus Blog
Hvor tilfreds er du?

Hvor tilfreds er du?

Blog om latter og grin

Det er vigtigt at du er tilfreds!

Vi samler på tilfredse kunder

Kunden har altid ret! det er et ordsprog jeg lærte tidligt i mit liv da jeg arbejdede i butik, og det vigtigste for os er din tilfredshed med et latterkursus. Det gode ved et latterkursus er, at du ikke engang skal betale hvis I ikke griner. Vi vil helst have at du er tilfreds med latterkurset, så vi kan give dig et smil på læben og have en positiv virkning på dit liv!

Hvad gør dig egentlig glad og tilfreds?

Vi vil alle gerne være mere lykkelige, mere tilfredse. De fleste mennesker arbejder benhårdt for at tjene mange penge, så de kan leve i et flot hus, med en stor bil, og mange rejser til eksotiske lande så ofte som muligt. Problemet er bare at disse ting ikke gør os tilfredse. Samvær med andre mennesker gør os glade og tilfredse, fordi mennesket vil gerne anerkendes, elskes og accepteres, og vi ved at det ikke kun er penge der giver dig gode venskaber. Der er blevet lavet mange undersøgelser omkring hvad der gør et menneske tilfreds, og det interessante er, at når vi har nået vores materialistiske mål, så føler vi os tomme og sætter et nyt mål, præcis ligesom en shopaholic – han/hun bliver aldrig tilfreds!

Kvaliteten af underholdningen

Vi vil rigtig gerne vide hvor godt latterkurset var på en skala fra 1-5 stjerner. Dette vil sørge for at vi kan forbedre vores latterkurser og overveje hvad vi skal gøre for at gøre vores kunder endnu mere glade og tilfredse. Latterkurset er et nyt koncept, som kan være skræmmende for nogen personer, men vi vil sørge for at i føler jer inkluderet i underholdningen, og at i måske lærer at se verden i et nyt perspektiv. Vi glæder os til at møde jer og grine med jer! Langt de fleste er super glade for latterkursus konceptet og det tror jeg også I vil blive – hvis du ikke er tilfreds så er vi heller ikke!